Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Η ζωή μου άνω κάτω



Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Στίχοι: Γιάννης Γούνας
2η Φωνή: Αντώνης Ρέμος

Τα κρυμμένα μυστικά, λόγια ηρεμιστικά
να μου διώχνουν τη φοβία, στη χαμένη μου εφηβεία
στον παράδεισο χτυπώ, να μου ανοίξουνε να μπω
αναβράζοντα τ' αστέρια, στα ληγμένα καλοκαίρια

Ένα τραύμα τατουάζ.... και η ζωή μου στο μοντάζ
με τα ρούχα τα δικά μου διασκεδάζει η μοναξιά μου
τα μηνύματα κοιτώ, απο τον ίδιο μου εαυτό
τις πληγές να μην ξεχνάω, στο μυαλό μου τις περνάω

Μια πάνω μια κάτω και η ζωή μου άνω κάτω
στο μέλλον μου κοιτάζομαι
αγάπη εγώ χρειάζομαι....
Μια πάνω μια κάτω και η ζωή μου άνω κάτω
στο μέλλον μου κοιτάζομαι
αγάπη εγώ χρειάζομαι....
αγάπη- αγάπη- αγάπη

Χάδια βιολογικά, δάκρυα δυναμωτικά
ότι νίωθω δεν τ' αγγίζω, μοναχά το ζωγραφίζω
μένει ισόβια η βροχή, στη δική μου την ψυχή
χειροπέδες με τη βια, στη δική μου φαντασία

Στο μεγάλο πανικό, θα μιλάω στον ενικό
οικειότητα μεγάλη, δεν φοβάμαι όπως οι άλλοι
στης καρδιάς μου το βυθό....είναι λέω κανείς εδώ;
θα δολώνω τ' όνειρο μου, μήπως βρω τον ανθρωπό μου.

Μια πάνω μια κάτω και η ζωή μου άνω κάτω
στο μέλλον μου κοιτάζομαι
αγάπη εγώ χρειάζομαι....
Μια πάνω μια κάτω και η ζωή μου άνω κάτω
στο μέλλον μου κοιτάζομαι
αγάπη εγώ χρειάζομαι....
αγάπη- αγάπη- αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...