Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Ένα τραγούδι για τους μπαμπάδες



Ένα αλλιώτικο νανούρισμα.

Στίχοι μουσική: Διονύσης Τσακνής
Ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Διονύσης Τσακνής Ορφέας Περίδης
Σωκράτης Μάλαμας Πάνος Κατσιμίχας

Βρες μου τρόπο για να αρχίσω
βλέπεις βιάζομαι πολύ
απ' την πρώτη στιγμή να σε γνωρίσω
να σου πω να μου πεις και εσύ.

Έλα μάθε μου άλλες λέξεις
κι άλλο τρόπο να αγαπώ
Το σκοπό στα τραγούδια εσύ να διαλέξεις
και να δεις που θα μάθω κι εγώ

Μες του κόσμου μας τη ζάλη
και στου φόβους σου μπροστά
θα σταθώ φρουρός μα φοβάμαι πάλι
σαν μικρούλης που δεν έχει μπαμπά

Ψάχνω πίσω μου στο χρόνο
προσπαθώ να θυμηθώ
να σου μοιάσω θέλω αυτό είναι μόνο
πες μου κάτι για να κοιμηθώ

Φύγε ύπνε μακριά του
ένας ήλιος προβάλλει δειλά
δυο αστέρια πάντα κοντά του
το κρατούν αγκαλιά.

Μεγαλώνω και το ξέρεις
όλα γύρω μου θολά
τι καινούριο παιχνίδι θα μου φέρεις
περιμένω από σένα πολλά.

Έναν μέλλον καρναβάλι
έρχεται από παντού
πως το φτιάξατε έτσι αυτό το χάλι
θα μου πεις και θα φύγεις γι αλλού.

Φύγε ύπνε φύγε μακριά του
ένας ήλιος προβάλει δειλά
δυο αστέρια πάντα κοντά του
το κρατούν αγκαλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...